2017-05-11 Softardag idag...

På sennatten kom ett rejält regnväder och dundrade ner över Huay Yang och det behövdes verkligen för naturens skull.
 
På förmiddagen idag har det regnat lite hit och dit så jag skippar strandlångisen idag och väljer att softa på altanen istället med en bok eller så. Härligt att kunna välja och göra precis det jag känner för varje dag :-D.
 
 
...och här sitter jag och har det gott :-D
 
Kl. 15.00 kommer Nom hem till oss och ger mig en omgång Medicinsk Massage och det ser jag fram emot för både kropp och knopp. Livet är underbart att leva och jag är så glad och tacksam för att få ha det så här bra!
 
Jag önskar dig min bloggläsare en härlig torsdag! 

Kommentarer:

1 Eini:

Hej

Härligt Annika, njut av din mysiga tillvaro.
Ha en härlig sommar.
Kram
Eini

Svar: Hej Eini och tack för det och jag önskar dig också en härlig sommar 😎😀Kram😍
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

2 Anette:

Bra att kunna stanna upp och se vad man har. Vara tacksam för det och inte ta livet för givet.
Ha en fin dag.

Svar: Tack Annette och jag håller med dig till 200 %😊 Ha en fin dag du också😀
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

3 FREEDOMtravel:

Låter härligt, och inte minst värmen! I Stockholm snöade det igår ... igen ...

Svar: Tack så mycket och det är verkligen härligt😎 Hoppas ni får varmare väder snart 😊
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

4 Marianne:

Jo du Annika, jag måste fråga hur frekvent ni använder AC i ert hem, vi har bara dagar kvar nu på vår 8 månaders vistelse här och de sista månaderna med dagtemp på 37, och kväll 32 har faktiskt blivit för mycket.. vi har AC i sovrum men inga andra rum,( bara fläktar ) Inomhustemperaturen kvällstid ligger på ca 32 och man blir oerhört slö..påverkas inte du av denna värme under den hetaste perioden? Mvh/ Marianne

Svar: Vi har AC men använder bara våra tak- och väggfläktar och det räcker för oss. Jag påverkas bara positivt av värmen så länge vi har effektiva fläktar och de räcker gott för oss båda 😊😊
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

Kommentera här: