2017-05-21 Ännu varmare idag samt lite skön soft musik för öronen...

Som om det inte räckte med 36 grader i skuggan på vår altan igår har temperaturen stigit ytterligare ett par grader till drygt +37 C.
 
Tur att vi har en massa bra fläktfläktar att ta till som gör temperaturen drägligare :-D Till skillnad mot vår områdespersonal som jobbat med gräsklippningen hela dagen i dag också i gassande sol och värme. Heder åt dem för vi kan ju välja om vi vill vara ute eller inne i värmen och det kan inte de.
 
 
Bara för att det är söndag vill jag bjuda på lite skön musik från Valdi Sabev och det är ljuvliga toner som just nu fyller vårt hus...
 
Enjoy! 
 
 
Jag önskar dig min bloggläsare en skön och mysig söndag!

Kommentarer:

1 Anette:

Tack för musiken, det ska jag spela imorgon när mina elever skriver prov i ämnet Medicin 1. Tack Annika. Ha det fint.

Svar: Tack själv Anette för din kommentar och ha det så gott du också!
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

Kommentera här: