2017-10-06 Frissan Jim på Mellanvägen, min bästa hårfixare i Huay Yang...

Inför långresan i norra Thailand med våra motorcyklar är det mycket som ska fixas, som mitt hår t ex och det fixade Jim på Jim Salon med bravur som vanligt.
 
Det finns många duktiga frisörer i Huay Yang men jag håller mig till Jim som fixat mitt hår i flera år nu och då finns det ingen anledning för mig att byta till någon annan då jag är mer än nöjd med henne. Här i Huay Yang har vi inte allt, bara det bästa :-D 
 
Jim är glad över att högsäsongen snart börjar så det blir lite klirr i kassan :-D
 
Tack fina goa Jim för att du finns!

Kommentarer:

1 Susanne:

Jag går också hos goa Jim! Snålar ju hela året så att jag kan vara länge I HY. Sparar hårvård till jag kommer ner. Nedräkning pågår!

Kram

Svar: Härligt Susanne och kram tillbaka!
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

2 Titti/Umeå/Huay Yang.:

Ska bli skönt att snart få klippa mig/oss hos Jim.
Ha en fin helg.
Kram Titti

Svar: Tack för din kommentar Titti och tack det samma samt kram tillbaka :-D
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

Kommentera här: