2017-10-07 En magisk fullmåne sedd från restaurang Pattybank...

Igår beslöt Rulle och jag att vi skulle inmundiga vårt kvällsmål på trevliga Pattybank och njuta av den sköna ljumma kvällen. Fullmånen lyste upp vår tillvaro ytterligare och det är så vackert att det nästan gör ont.
 
Det är inte så lätt att ta lyckade skarpa bilder i mörker men kul ändå att jag lyckades pricka i den blinkande röda ljusfyren just i detta ögonblick :-D 
 
Fullmånen är en av mina himlakroppsfavoriter och den här bilden är jag riktigt nöjd med. Jag älskar min lilla kompaktkamera, Canon SX720 HS med 40x optical zoom för den gör mig sällan besviken.
 
Tack min älskade Rulle för en mysig kväll!
 
 

Kommentarer:

1 Madeleine :

Otroligt vacker fullmåne

Svar: Tack så mycket Madeleine för din kommentar! :-D
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

2 Tina:

Vi älskar Pattybank.... Ljuvlig bild 🌝
Kran från Tina ✨

Svar: Tack så mycket Tina och kram till dig från mig 😍
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

3 Christina:

Även här i Göteborg är månen magiskt full ikväll! Härligt! Ha en riktigt underbar kväll önskar vi er båda. Kram!

Svar: Tack så mycket Christina och visst är det vackert och påverkar så många positivt😍 Ha en fin söndag båda två. Kram 😍😍
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

4 Birgitta S:

Du lyckades vackra bilder tack för dem😍

Svar: Tack så mycket Birgitta!😍
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

Kommentera här: