2017-09-06 Sugen på en kopp kaffe med tilltugg i Huay Yang på nya caféet?

Vi Huay Yangbor har blivit berikade med ett café som erbjuder kaffe av alla de slag, Latte, Espresso, Cappuchino, vanligt svart kaffe samt smarrigt tilltugg om man vill ha därtill. De har även bratwurst med bröd, våfflor, hamburgare etc.
 
Var? På Mellanvägen mitt emot vägkorset till/från Van Ravivägen och mellan FonFon Massage och Au Shop. 
 
Caféet drivs av Ning och hennes dotter Fon samt Fon´s make Leo och det är väl värt både ett och flera besök.
  
Nya caféet på Mellanvägen och här sitter Ning och Micke... 
 
 
 
Fon och Leo
 
 
Jag testade den här smarriga glassrätten med sockerkaka och banan tillsammans med en kopp svart kaffe utan mjölk och socker och det var riktigt gott!
 
Smarrig glassrätt
 
Jag önskar Ning, Fon och Leo lycka till med deras café och hoppas de får många gäster framför allt när högsäsongen börjar! Ett café som jag kan rekommendera för dig som gillar kaffe av olika slag.

Kommentarer:

1 Pia:

Vad kul! Farligt nära för kakmonstrena Rulle o Annika 😂😂 Mycket cykla får det bli!!

Svar: Mmmm cyklingen är lösningen på det mesta Pia :-D
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

2 Anonym:

Jag testade en cappuccino och glass. Toppklass på cappuccinon, glassen snyggt upplagd och gott😀
Rekommenderas!
Anna Lena

Svar: Härligt Anna-Lena och jag tror att de flesta kommer att bli nöjda som går dit och smakar på det ena och det andra :-D Toppen för Huay Yang att ha ett bra kaffeställe :-D
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

3 Titti/Umeå/Huay Yang.:

Vad trevligt det ser ut.
Där ska vi nog hitta något att mumsa på.
Hoppas det går bra för nya caféet.
Kram Titti

Svar: Ja Titti och det är det också och jag är säker på att ni hittar något gott att mumsa på där :-D Kram <3
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

Kommentera här: