2017-09-27 Nu ska min fina vackra Forza få en förnämlig service av Yo....

Inför vår stundande långresa i norra Thailand i början på oktober är det viktigt för oss att ha välservade motorcyklar och idag lämnade jag in min vackra Forza i Yo´s vård på YO´s Garage i Huay Yang. Byte av motorolja, som alltid är av bästa kvalitet, rengöring av drivhuset samt att han kollar hojen i övrigt dvs att luftfilter, tändstift, däck, bromsar etc är som de ska.
 
Jag vet att om Yo kollat min hoj och bytt ut det som bör bytas ut, eller inte behöver behöver bytas ut än, så är allt sedan som det ska och honom litar jag på till 110 %.
 
Det känns mycket bra att han finns här i vår närhet i Huay Yang och det är värt vartenda baht som det kostar. 
 
Yo, min favoritmekaniker för min hoj...
 
YO´s Garage att rekommendera för dig som är rädd om din motorcykel och vill ha bra service...

Kommentarer:

1 Berit Knapasjö :

Yo har fixat min Elis, om inte han gjort det skulle jag inte kunnat köra den!
Passar på att önska dig Annika en jättefin födelsedag.
Varma grattiskramar från lille mig!
🍾🍸🎈🌴🎉💐

Svar: Tack så mycket goa fina Berit för det och visst är Yo en klippa :D Stor varm kram tillbaka till dig!
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

2 Birgitta S:

Hej!
Vad roligt för er att åka iväg på ännu en långresa skönt att det finns en bra verkstad för er att serva innan resan.
Trevlig resa o må så gott 😍

Svar: Ja tack Birgitta det ska bli skoj samt härligt att ha en duktig mekaniker i vår närhet :-D Tack för resehälsningen men vi åker inte på långresa förrän någon gång i nästa vecka :-D Må så gott du/ni också! Kram
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

Kommentera här: