2017-09-28 Oj vad sexig jag känner mig idag!

Jisses så många sexor det blev idag tillsammans med 25 september! Idag fyller jag nämligen 66 år och har bott i Thailand "permanent" sedan 6 år tillbaka! 
 
Jag är så glad och tacksam för att jag fått så fina år i livet och då främst med min fina familj samt vår vistelse här hemma i Thailand!
 
Jag är också mycket tacksam och glad för alla de fina goa vänner som jag fått under alla dessa år och framför allt de fina goa vänner som jag har kvar år ut och år in.
 
Jag är också tacksam för att jag fortfarande håller mig frisk och och har hela kroppen i behåll både utanpå och innanför och är stark, smidig och rörlig, kan träningscykla minst 8 mil samt är oerhört lycklig över att få ha det så här bra!
 
På 66 år har det hunnit hända mycket i mitt liv och det finns många underbara minnen som jag lagrat i minnesbanken och jag hoppas innerligt att jag får många härliga år till i detta fantastiska liv.
 
Tjohej vad kul att fylla 66 år! (Maria har tagit bilden)
 
Så sant som det är skrivet...(Maria har tagit bilden)
 
En av Grottfolket...(Anna-Lena har tagit bilden)
 
Mina vovvar och jag...(Maria har tagit bilden)
 
...vill vill också ha gotta... (Maria har tagit bilden)
 
Dags för 8 milarundan till Ban Krud...(Rulle har tagit bilden)
 
De tuffaste backarna avklarade på Dan Singh Khon och Prachuap Khiri Khan rundan dryga 7 mil...(Selfie)
 
Bilderna får tala för sig själv och stort TACK för att läser min blogg!

Kommentarer:

1 Anna%2525252525252525252520Lundqvist:

Grattis på din dag härliga du !
Det är ett underbart liv du lever och som jag hoppas vi kan vara en del av i många härliga år framöver !
Kramar🍾🎂💐💕💕💕💕

Svar: Tack så mycket Anna för det och så klart hoppas vi på det också! Stor varm kram till er båda!
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

2 Gith Carlsson :

Ett stort Grattis på födelsedagen! Ha en underbar dag 🌸🌺🌻🎂🎁🥂🙏

Svar: Tack så mycket Gith för det!
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

3 Eva Roth:

🌺Stort Grattis på din sexiga dag! 🌺

Svar: Tack så mycket Eva! Kram <3
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

4 Anita%2525252525252525252520Andersson:

Grattis Annica Lika glad är jag som du nu när jag läst din blogg. Du sprider glädje, Du är snygg, Du är duktig på att cykla - långt o länge - - Inspirerar mig så jag har böjrat tränat på ett gym. Nyöppnat i närheten där jag bor och köpt mig kort till badhuset, Nästa vecka startar jag ordenligt och då kommer resultaten hoppas jag. Instruktör ingår. Jag är så lycklig Kramar Anita

Svar: Tack så mycket Anita för det och vad kul att jag inspirerat dig till att träna och jag önskar dig lycka till med det! Kram <3
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

5 Tina:

Stort Grattis på Din dag🎈🌸🌺 Den blir säkert alldeles fantastisk! Kram från Tina✨

Svar: Tack så mycket Tina för det och en varm kram tillbaka från mig till dig!
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

6 Anonym:

Gratulerer så mye med den store dagen :-) frendels sprek og ung til sinn .fiotte bilder 😎🎉🎂🌸

Svar: Tack så mycket för det!
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

7 Karin%25252525252520Kristoferson:

Stort grattis till kloka, glada och nyfikna Annika. Jag uppskattar dina rakryggade ställningstagande och ditt varmhjärtade engagemang. Kram från Karin.

Svar: Tack så mycket Karin för de fina orden och stor varm kram till dig från mig!
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

8 phiah:

Bättre sent än aldrig kommer jättegrattis till dig, hipp hipp hurraaaaa :D <3

Svar: Tack så mycket Phiah och du är ute i precis rätt tidpunkt idag då jag fyller år! Kram
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

9 Tina:

Grattis på födelsedagen finaste Du <3
Många kramar från mig <3

Svar: Tack så mycket goa fina Tina för det och många kramar tillbaka till dig från mig!
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

10 Anna:

Grattis till både glädje, hälsa och fyllårsdag! :)
/Anna W

Svar: Tack så mycket Anna!
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

11 Tiina:

GRATTIS till dig, på din födelsedag!! Vad roligt att du får fira med både din man och dotter idag!!

Svar: Tack så mycket Tiina och det känns mycket roligt att även Maria är med och firar min dag :-D
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

12 Anette:

STORT STORT GRATTIS till dej dubbelt sexiga Annika. Ha en finfin födelsedag idag med familj och vänner önskar jag dej!!

Svar: Tack så mycket för det Anette och ha en fin dag du/ni också! <3
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

13 Titti/Umeå/Huay Yang.:

Stort GRATTIS på din dag idag.
Kanske får du lite "tårta".
Kram Titti

Svar: Tack så mycket Titti och kram tillbaka till dig!
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

14 Janeth:

Stort Grattis på födelsedagen!! Blir så glad och inspirerad av att följa ert liv och leverne i härliga Thailand. Ha en underbar dag!

Svar: Tack så mycket Janeth för det och härligt att du blir både glad samt inspirerad av vårt liv här i Thailand genom min blogg. Ha en underbar dag du också!
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

15 Svein:

Hei!
Gratulerer så mye med dagen :)

Svar: Tack så mycket Svein!
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

16 Irene:

Stort Grattis på födelsedagen!Fortsätt med allt du gör så blir det många år till!

Svar: Tack så mycket Irene för det och jag ska göra allt för att det blir så :-D
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

17 Anonym:

Jätte Stort Grattis på din dag!🍾🎂🥂
Önskar dig en underbar dag!
Jätte kul att läsa din blogg och titta på alla vackra foton som du tagit.
Kram från Jane i Kungsbacka

Svar: Tack så mycket Jane för det samt roligt att du både läser och uppskattar min blogg! Stor varm kram till dig från mig! <3
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

18 Marit:

Gratulerer Annika🎉💃🌴🎉

Svar: Tack så mycket Marit! :-D
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

19 Reidun:

Stort Grattis till dej och tack för alla fina foton från det vackra fina Thailand!

Svar: Tack så mycket Reidun för det!😍
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

20 Pia:

Grattis även här❤️❤️Vi ses snart!!
Pössa Rölle

Svar: Tack så mycket Pia och det ska bli så kul att träffa er igen 😍pössa Isac😍
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

21 Linda:

Grattis igen till världens bästa mamma ❤️❤️❤️❤️

Svar: Tack så mycket min älskade dotter!😍😍😍pok äd
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

Kommentera här: