2018-04-15 Sköna söndag och efter fysiskt träning kommer välunnad vila...

Efter frukost blev det ett härligt träningspass på vår altan där både ben, mage samt armar fått jobba hårt. Det behövs som ett komplement till träningscyklingen och gör bara gott för både kroppen och knoppen.
 
Efter träningen softade jag i en av våra sköna altanstolar och fick några timmars läsning medan fläkten surrade för att svalka ner den varma luften.
 
Det är lätt att känna njutning på alla plan bara man vill och ger sig möjlighet till det och jag bestämmer själv hur det känns som bäst för stunden😊 
 
Skön avkopplande läsning käns alltid gott.... 

Kommentarer:

1 Birgitta S:

Skönt ni har det själv ligger jag på STGöran sen Torsdag isolerad i influensa kom hastigt med hög feber men nu mkt bättre snart hemgång hoppas jag på må så gott Birgitta S

Svar: Oj då men skönt att du är bättre nu! Krya på dig och var rädd om dig samt stor varm styrkekram från mig till dig 😍
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

Kommentera här: