2018-08-02 Sista strandlångisen för den här gången med Maria - snyft!

Så var då den dagen kommen då det var dags för sista strandlångisen med Maria för den här gången. Lite vemodigt känns det men jag får nöja mig med de fina minnen vi fått under våra strandpromenader och hennes vistelse hos oss i övrigt det får vara gott nog då jag inte kan få allt jag önskar 😍.
 
Revet från en annan kameravinkel och vad det föreställer får den egna fantasin avgöra, Sjöhäst kanske...
 
 
 
 
En fisk kanske det här revet kan föreställa...
 
 
Här syns havet från klippgränsen...
 
Min naturliga schäslong, lite hård kanske men i övrigt helt okej...(Maria har tagit bilden)
 
Här kommer Coffee glatt springande med en stor kokosnöt i munnen...
 
...och här på sandväggen sitter Enöga och tittar...
 
Strax norr om klippgränsen...
 
Coffee är herre på täppan...
 
Stort TACK min älskade Maria och "mina" goa fina vovvar för en härlig strandlångis!
 
I morgon bitti tar vi transport med taxi via Huay Yang Travel till Bangkok för 2 nätters övernattning på Aetas Lumpini. Det hotellet är första gången vi bor på men det ligger bra till med hänsyn till de ärenden vi ska göra i Bangkok.
 
Maria flyger hem till Sverige natten mellan lördag och söndag så vi har några dagar till på oss innan vi skiljs åt för den här gången.
 
Till dig min bloggläsare önskar jag en fantastisk torsdag och var rädd om dig och de dina!

Kommentarer:

1 Elisabet Lundqvist :

Jag tycker dina fantasidjur är på pricken lik 😊. Det ska bli spännande och roligt att se och höra om hotellet, brukar själv bo på montien vid lumpini park av gammal vana. / Elisabet

Svar: Tack så mycket Elisabet för din kommentar och rapport kommer om hotellet via bloggen :-D
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

2 Birgitta S :

Oj! Tiden går fort . Härliga bilder o vilka glada nöjda 🐕
Hur har det gått med tiken Livia?
Må så gott😍

Svar: Tack så mycket Birgitta för din kommentar och ja tiden går fort Birgitta och tiken Livia mår bra, se separat inlägg :-D Må så gott du också samt kram <3
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

3 Anette:

Tack Annika för härliga bilder! Fin bild på dig! Måste vara speciellt när Maria åker hem efter lång och nära vistelse tillsammans.... Önskar er trevliga dagar i Bangkok och en fin resa för Maria hem. Va rädda om er. Kram

Svar: Tack så mycket själv Anette och visst känns det lite sorgligt att skiljas åt men vi har ju fin kontakt ändå via luren😍 Maria tackar för hälsningen och må så gott samt varm kram tillbaka 😍
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

Kommentera här: