2018-02-03 Sköna lördag med lyckokänsla...

Idag har det mest varit mulet, regnat i några omgångar men vad gör det då vi har ett mysigt hem att vara i och det finns alltid något att pyssla med eller bara göra ingenting. Det är inte så viktigt vad jag gör eller inte gör utan det viktigaste är att jag gillar det jag gör eller att jag inte gör något alls.
 
Jag är så nöjd och tacksam för det här livet som vi lever här och nu och njuter av varje sekund. Idag har jag bland annat haft en mysig pratstund med goa fina vännen Pia och i kväll ska vi på mingel hos Putte och Siw tillsammans med flera av våra goda fina vänner här i Huay Yang, det ser jag fram emot.
 
Livet blir aldrig bättre än vad man gör det till oavsett påverkan av omgivningen eller hälsotillståndet utan den lycka och tillfredsställelse vi känner i våra liv bestäms av kvalitén på våra tankar.
 
 
Jag önskar dig min bloggläsare en trevlig lördag!
 

Kommentera här: