2018-02-08 Dagens härliga cykelträning från/till Huay Yang och Ban Krud, 8 mil...

Då var det återigen dags för cykelträning till Ban Krud och det var lika härligt som vanligt. Måttliga vindar som bjöd på både med- mot- och sidovind och en vacker sol som lyste upp vår tillvaro.
 
Temperaturen ligger på bara ca 30 C i skuggan så det är riktigt behagligt och inte lika svettigt som det kan vara när temperaturen stiger till 34 C i skuggan :-D 
 
Dagens "selfie" på mig och Rulle.... 
 
7 Eleven i Ban Krud för en energipaus och den lilla vovven fick också smaka av Rulles varma macka med ost och skinka men ville inte ha någon bullbit av mig...Lite bortskämd med andra ord :-D
 
Bron mellan Ban Krud och Buddhaberget och vilken fin vy över bergen vi kan skåda härifrån...
 
Så vackert och fridfullt....
 
Fiskebåtshamnen i Ban Krud...
 
Här håller de på och jobbar med den bro som ska gå över vägen så regnvatten i samband med monsunregn kan passera under vägen istället för att i sämsta fall dra vägen med sig....
 
 
Rulle med sin coola hoj...
 
...och jag med min coola hoj...
 
Här kommer jag...
 
...och här....
 
Tack min älskade Rulle för en härlig cykelträning och det var den sista för den här veckan...
 
Till dig min bloggläsare önskar jag en finfin torsdag och var rädd om dig och de dina! 

Kommentarer:

1 Laila&Hans:

Skickar en hälsning från ett vintrigt Karlstad ha en fin helg önskar Laila o Hans

Svar: Tack så mycket Laila &Hans och vi önskar er det samma 😍😍😎😁
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

2 Anita%2525252525252525252525252520Andersson:

tack för denna vecka det känns som den har varit lite lugn o go. Ha en trevlig och mysig helg. Kramar Anita

Svar: Tack så mycket för din kommentar Anita och ha en trevlig helg du också samt kram tillbaka :-D
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

3 Birgitta S:

Hej vilken vovve håller diet inget fikabröd under veckan 🐕hälsningar Birgitta S

Svar: Hej Birgitta och kan man välja vad man vill äta har man det bra även i vovvevärlden 😍Kram 😍
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

4 Maria:

Fin bild på er <3 Kul cykeltur ni hade, finns så mycket att se när man cyklar i Thai som man annars missar :) Saknar er pok äe

Svar: Tack så mycket hjärtat och vi saknar dig på våra cykelträningar samt du vet ju hur fin omgivning vi cyklar i :-D Pok äd
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

Kommentera här: