2018-02-22 Dagens cykelträningspass till/från Ban Krud, 8,2 mil...

Idag var det varmt och gott och det blev därmed en lite svettigare cykelträning till Ban Krud och tillbaka till Huay Yang och det gick åt extra mycket dricksvatten idag. 
 
Vilostund ger guld i mund, fast för vår del blev det protein i stället för guld i munnen...
 
Rulle tyckte det var kul att fota mig i den här vinkeln, hmmm...
 
Dags för Rulle att äntra cykeln efter en kort vattenpaus...
 
Vilket härligt cykelträningspass det blev idag också och jag känner mig så stolt och nöjd att jag fixar det här gång på gång vecka efter vecka och det gör mig så gott både för kroppen och knoppen!
 
Det var den här veckans sista cykelträningspass så nu får benen vila ordentligt och det är de väl förtjänta :-D.
 
I morgon blir det dock strandlångis i ca 8 km för min del men det är inte särskilt ansträngande utan gör bara mina ben och kroppen samt knoppen gott :-D
 
Stort TACK min älskade Rulle för sällskapet och till er bloggläsare önskar jag en synnerligen skön torsdag och i morgon är det fredag, igen...Jisses vad veckorna rusar iväg!
 
Om du gillar det här inlägget får du gärna visa det genom att klicka på "Gillahjärtat" och vill du får du förstås också lämna en kommentar :-D 
 

Kommentarer:

1 Anonym:

Ni är grymma! Man blir glad, taggad och inspirerad av er två. Stor kram till er från Helena

Svar: Tack så mycket Helena och vad härligt att du känner så😍 Stor varm kram till dig från mig och Rulle 😍😍
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

2 Anonym:

Bra jobb! Imponerande i denna värmen. Här simmas det i poolen som träning...inte lätt för en svettig skåning. Ha en finfin kväll. Kram Anette

Svar: Tack så mycket Anette och härligt med poolsim som kanske svalkar ner lite i värmen :-D Ha en finfin kväll ni också och kram tillbaka <3
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

3 Anonym:

Tack för att du tränar för många av oss. Vi solar och badar för dig och Rulle istället. Kram Gertrude

Svar: Ha ha det låter som en bra arbetsfördelning åtminstone för er solstolssoftare😎😁Kram😍
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

4 Anonym:

Fantastiska du! Kram Anna Lena

Svar: Tack så mycket Anna Lena och du är också fantastisk bara så du vet 😋 Stor varm kram till dig från mig 😍
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

5 Birgitta S:

Hej bra jobbat igen antar att du på morgondagens strandlångis får sällskap av de goa vovvarna klia dem från mig
Trevlig kväll kram BirgittaS

Svar: Tack så mycket Birgitta och så klart jag kliar och gullar med vovvarna från dig också så får de extra mycket kärlek 😙Trevlig fredag samt helg och stor varm kram till dig från mig 😍
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

6 Christina:

Ni är verkligen fokuserade! Vilka turer ni tar! Måste kännas härligt att genomföra dessa turer.
Ha en himla go helg, du och Rulle!

Svar: Tack så mycket Christina och det är verkligen härligt och nästan ännu härligare efter träningen när kroppen fått sitt rejäla pass😊Ha en mysig helg du och Jan också😍😍
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

Kommentera här: