2018-02-24 Snart kommer det barn till vårt hus och vi har blivit med en Pingvin...

Snart kommer Linda, Daniel och Adam hem till oss i Huay Yang, närmare bestämt den 9 mars, och det ska bli så underbart och roligt!
 
Inför deras ankomst har jag bytt ut den gamla smutstvättkorgen till en Pingvin i typ nylon och den fäller man sedan ihop så den blir en platt cirkel och tar därmed ingen plats och är lätt att stoppa undan. 
 
På HomePro i Prachuap Khiri Khan finns många figurer att välja på när det gäller smutstvättförvaring och det är lite skoj samtidigt som den gör nytta.
 
En Pingvin som gillar smutstvätt... 
 
En platt cirkel vid förvaring när den inte ska användas...
 
Bara 2 veckor kvar och så är de här, gissa om vi längtar!

Kommentarer:

1 BirgittaS:

Hej vilka roliga o söta tvättkorgar Adam kommer att stoppa allt i tvätten 😄härligt imorgon åker vi hela familjen. till Prag åter Onsdag lite minisemester aldrig varit där men det skall vararn mysig promenadvänlig stad med mkt kultur tyvärr skall det bli riktigt kallt både här i Sholm o i Prag -8–10 typiskt men men rätt kläder fixar det nu får du o Rulle ha en trevlig vecka kram o må så gott Birgitta S

Svar: Ja Birgitta här finns det roliga grejor som piffar upp tillvaron😊 Härligt med minisemester och ha det så trevligt samt kram tillbaka och må så gott 😍
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

2 Anonym:

Oj så skoj Ni ska få. Jag är ju bortskämd som har min 4åring så nära jämt.
Bättre väder idag men havet är lite upprört. Men som du brukar säga alla väder är bra i HY
Kram Gertrude

Svar: Ja det ska vi verkligen få Gertrude och jag ska njuta av varje nanosekund med honom. Härligt att du kan ha din 4 åring så nära jämt men jag kan inte få allt och får nöja mig så här långt. Vädret i veckan blir bättre än väntat i HY och hoppas det blir så :-D Kram <3
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

Kommentera här: