2018-01-13 Lördag = Skön Medicinsk massage av Nom...

Idag så här på lördagen kändes det helt rätt att passa på och ta en Medicinsk Massage av Nom på Noms Massage/Huay Yang Massage som ligger i samma lokal som Huay Yang Travel och Sunshine Shop mitt emot Driving Rangen på Mellanvägen.
 
Efter allt träningscyklande och promenerande behöver min kropp en rejäl Medicinsk Massage med jämna mellanrum och då av min favoritmassös Nom som känner min kropp och vad jag behöver.
 
Idag fick jag alltså uppleva detta sköna men även lite smärtsamma i de områden som mest behövde en
ordentlig genomgång. Det fixar Nom med bravur och efter 1 timmes behandling kan jag dansa ut lätt som en älva från behandlingsrummet :-D 
 
Massagen är öppen mellan kl. 08.00- 19.00...
 
Nom´s certifikatbevis....
 
 
Här inne i massagerummet är det lugnt och skönt och för den som vill ha AC på under behandlingen finns det att tillgå.
 
Tack goa fina Nom för en massagebehandling som gör gott för både kroppen och knoppen♥
 

Kommentarer:

1 Anonym:

Skönt att unna sig något extra ibland. Och det är du väl värd. Kram Gertrude

Svar: Tack så mycket Gertrude! Kram <3
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

Kommentera här: