2018-06-03 Del 3, fortsättning på dagsutflykten och nu till Trosa samt hem till Stockholm igen... i

Jag gillar Trosa, framför allt på sommaren då det är en mysig idylliskt stad som är värd många besök.
 
Trosa ligger mellan Nyköping och Södertälje 68 km från Stockholm via E4.
 
https://sv.wikipedia.org/wiki/Trosa
 
Klocktornet i Trosa...
 
Trosaån som mynnar ut i Östersjön...
 
 
Vackra blomsterarrangemang bjöds vi på titt som tätt...
 
Här är det mysigt att ta en promenad...
 
Violer i mängd i denna blomsterkruka...
 
...och vilka läckra blommor!
 
När vi var nöjda med Trosabesöket och det var dags att åka hem till Stockholm igen tackade vi för oss.
 
Maria släppte av Tore och mig hemma strax efter kl 18 innan hon åkte hem till sig och stort TACK min älskade Maria för en mysig dag med härliga utflykter! 😍
 
Hemma hade mina älskade Linda, Daniel och Adam nyligen kommit hem från sina aktiviteter så nu var det mysigt att tillbringa resten av kvällen med dem. 😍
 
Vilken fantastisk fin familj jag har och den enda som saknas är min älskade Rulle förstås men jag vet att han har det hur bra som helst hemma i Huay Yang.💗

Kommentarer:

1 Anette :

Tack Annika för vackra bilder från Trosa mm. Här är vi inte alls bevandrade. Kul att se alla bilder från dina tre blogg inlägg. Tack.
Ha en finfin måndag med fina familjen. Kram

Svar: Tack så mycket själv Anette och ha en finfin måndag du också samt kram tillbaka 😍😁
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

2 Elisabet Lundqvist :

Tror det får bli en sväng förbi Trosa nästa gång vi ska hälsa på svärföräldrarna i Nora 😊 / Elisabet

Svar: Det gör du rätt i Elisabet 😁
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

Kommentera här: