2018-06-11 Även en liten fotbollsspelare behöver snabbt näringstillskott...

Efter dagis tog vi med oss Adams nya fina fotboll samt packade ner skivad färsk frukt och dricksvatten i hans nya vattenflaska. Nu skulle både bollen och vattenflaskan testas och det gjorde vi på fotbollplanen med konstgräs som ligger i Kristinebergs Strandpark i närheten av Octapharma.
 
Just för tillfället var det nästan tomt på fotbollsplanen så vi kunde testa bollen rejält och Adam fick träna på att skjuta mål och jag var målvakt. Adam var mycket nöjd med sin nya fotboll😀.
 
För tillfället var målvakten (jag) fotograf och Adam gjorde ett snyggt mål...
 
En liten fotbollsspelare blir snabbt hungrig och då är det gott med färsk frukt 😋
 
 
Mums!
 
Efter en stund kom Adams dagiskompis Eddie med sin pappa och lillasyster Noa (12 månader) och Eddie fick vara med och spela en stund tills vi alla gick till Uggleparken för att leka.
 
Vi gjorde sällskap hemåt tillsammans vid kl 17.30 och när Adam och jag skulle ta hissen kom mamma Linda och pappa Daniel samt Tore ut från hissen. De skulle ta en promenad med Tore så Adam och jag hakade på. 
 
Vilken härlig eftermiddag vi fick och mycket motion dessutom, en kombo som jag gillar skarpt så stort TACK min älskade Fina Familj för det😀
 
 

Kommentarer:

1 Birgitta S:

Ännu en mysig dag för dig o Adam o vädret är fortfarande varmt o skönt det lilla regn som kom på morgonen var välbehövligt må så gott 😍

Svar: Ja tack Birgitta och efter regn kommer sol men det hade egentligen behövts mer regn :-D Jag önskar dig en mysig kväll samt kram <3
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

2 Anonym:

Kul med fotboll!! Vilken fin fotbollsplan. Ha en finfin dag Annika. Kram Anette

Svar: Tack så mycket Anette för din kommentar och ha en finfin dag du också och kram tillbaka 😀
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

Kommentera här: