2018-06-14 Eftermiddagsskoj i Uggleparken för Adam med en nyfunnen vän som heter Flora...

Efter dagis tog Adam sin balanscykel och jag apostlahästarna och så gav vi oss av till Uggleparken för lite lek och klättring. 
 
Där träffade Adam en söt liten flicka på 5 år som heter Flora och efter klättringen upp till rutschkanan tog Flora Adam i handen och så åkte de ner tillsammans. Vad söta de var och denna procedur upprepades ett antal gånger och Floras mamma Madeleine och jag tyckte de såg så fina ut tillsammans.
 
(Floras mamma Madeleine har gett mig tillåtelse att publicera bilderna på Flora på min blogg. Det kollar jag alltid innan jag lägger upp bilder på barn och även vuxna att det är okej).
 
Flora och Adam hand i hand...
 
 
Hej och hå vad kul 😀
 
 
Nu var det leken kull som gäller...
 
...och så lite mer klättring...
 
När vi var nöjda med Uggleparken gick vi hemåt tillsammans då Flora och hennes familj bor i porten mitt emot oss. Nu har Adam fått en ny mysig lekkompis 😀
 
Stort TACK till Flora och mamma Madeleine för trevligt sällskap och till dig min bloggläsare önskar jag en mysig kväll!

Kommentarer:

1 Madeleine:

Tack själv! Det var trevligt att träffas och de lekte verkligen fint tillsammans. Vilken fin blogg du har :).

Svar: Tack så mycket Madeleine det värmer gott och härligt med barn som trivs och leker fint med varandra 😊😍
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

Kommentera här: