2018-06-18 Måndag, ny vecka nya möjligheter till det goda livet...

Idag är det ca 17 C i skuggan och lite småmulet det blev tröja på men Tore tyckte det var skönt med lite svalare temperatur under långisen via Pampas Marina, skogen och Huvudsta Strand så är han nöjd är jag nöjd😀.
 
Jag är inte så fixerad vid värme i Sverige under min korta vistelse här men det är klart att det är skönare med sol och värme än kyla och regn. Oavsett vilket har jag det varmt och skönt om ca 30-35 C hemma i Thaiand resten av året så jag får den värme jag gillar med råge ändå.
 
Huvudsta Strand och vy mot Hornsbergs Strand där vi bor...
 
 
Tore tar sig ett litet svalkande tass- och magbad fast det inte är så varmt idag, bara 17 C i skuggan....
 
I höjd med Huvudsta Strand och utomhusbadet tar mamma Gräsand en vilostund med sina 3 ungar... 
 
Dags för sjösättning igen...
 
 
Coolt grenverk på detta Pilträd...
 
Vi tog samma väg hem fast tvärtom och stort TACK goa fina Tore för en skön långis och till dig min bloggläsare önskar jag en härlig måndag! 😃

Kommentarer:

1 Birgitta S:

Hej mysigt för Tore med ett morgondopp idag kl 7 kom en vovve till oss bara över dagen jag skulle iväg till jobbet nen hann träffa Cosmos lite mer när jag kom hem en pigg Flat Coat på 5 år imorgon kommet en ny vovve som stannar tom Torsdag sonen älskar verkligen detta jobb via Dog Buddy o likaså resten av familjen må så gott 😍🐕

Svar: Tack så mycket Birgitta för din kommentar och vad roligt att ni alla gillar det här med hunderiet 😁 Må så gott hela familjen och kram😍
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

2 Alf Norèn:

Hej Annika jag längtar inte till Sverige men när jag ser dina fina stockholms bilder så blir man ju lite sugen Mvh Affe

Svar: Hej Affe och tack för det😀 Det är kanske dags att ta en liten tripp hit du också som omväxling bara 😀 Borta i Sverige bra men hemma i Thailand bäst 😎
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

Kommentera här: