2018-06-23 Midsommardagen bjuder sol samt på aktiviteter av olika slag...

Idag bjöd vädret på sol och ca 12 C på morgonkvisten och på Tores morgonrastning hängde vi alla med.
 
Fredhällsparken...
 
Fredhällsparken...
 
Hej goa fina Mia jag tänker på dig, men visste inte att du är så populär att ditt namn finns på flera ställen här på trottoaren, fast jag blir förstås inte förvånad 😀 
 
I samband med lunchrastningen gick Tore och jag till Huvudsta Strand via Hornsbergs Strand och Pampas Marina samtidigt som övriga familjen ägnade sig åt andra aktiviteter...
 
Huvudsta (Hufvudsta) Gård...
 
 
 
 
 
 
Smörblomma...
 
Stort TACK Tore för en skön runda och resten av dagen blir det för oss alla att bl a spela fotboll med Adam i Kristinebergs Strandpark och i kväll kl. 20.00 blir det fotbollsmatch mellan Sverige och Tyskland och det ska bli spännande hur det går för Sverige. Hoppas på bästa resultata förstås😀  
 
Till dig min bloggläsare önskar jag en mysig Midsommardag och det enda du behöver tänka på är att ha så kul som du bara kan. Livet är kort och det känns onödigt att slösa bort det på oväsentligheter om man själv har möjlighet att välja...

Kommentarer:

1 Birgitta S :

Hej skönt att denna dag bjöd på lite sol o värme jag o maken packade ihop oss o var åter i stan runt 15. Imorgon är köerna utifrån Värmdö dit vi kommer med båten hemska idag gick det snabbt. Må så gott 😍med familj o🐕

Svar: Ja Birgitta det var skönt med lite sol och fint igen.😊😎 Skönt att ni slapp värsta trafiken hem. Ha det så gott ni också 😍
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

2 Anonym:

Tack Annika. Varmt och skönt idag. Yoga i trädgården. Jag håller med dej Annika att leva och njuta fullt ut. Imorgon kl 14.30 går vi i Simrishamn mot ALS. Dels att samla in pengar till ALS och dels att hedra en underbar vän som dog i ALS för snart 1 år sedan. Passa på att leva livet när man kan. Ha en trevlig och finfin lördag och snart fotboll. Kram Anette

Svar: Tack så mycket själv Anette och lycka till i Simrishamn, så sorgligt när det gäller er vän.❤ Stor varm kram till dig från mig ❤
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

Kommentera här: