2018-06-26 Hötorgshallen och P&B för inköp av La Praline chokladtryfflar...

Om man gillar choklad och chokladtryfflar jag varmt rekommendera dessa fantastiskt goda La Praline som bara smälter i mun från P&B i Hötorgshallen. Det finns flera sorter att välja på efter tycke och smak och den med Chilli är vår favorit.
 
Varje gång jag är i Sverige blir det minst ett besök i denna lilla shop för inköpet av pralinerna och de har en mycket trevlig personal som gör köpet extra trevligt!
 
Nu är det nära till godsakerna....
 
Efter några steg ligger shopen P&B...
 
Här ligger kartongerna med chokladtryffeln och det finns olika fyllningar att välja på...
 
Mitt val är med Chilli...
 
 
I detta lilla fina paket ligger de goda chokladtryfflarna och dessa kommer Rulle att glädjas över när jag kommer hem till Huay Yang 😍
 
Härligt att kunna unna sig det extra goda emellanåt!

Kommentarer:

1 Christer:

Hej Annika!

Ja, visst är det gott med choklad! Jag minns att jag ibland på luncherna följde dig till Hötorgshallen för att köpa choklad. Jag gissar att det var till det här stället, stämmer det? En fråga: hur stor mängd (vikt) chokladpraliner är det i in i en ask á 59 kr? Jag får nog besöka p&b när jag kommer till Stockholm till hösten... 😋

Svar: Hej Christer och det stämmer fast de har flyttat upp till gatuplanet. Asken innehåller 200 gr smarriga chokladtryffelpraliner. Dessa är jag övertygad om att ni kommer att gilla så det är värt ett besök eller flera😊
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

Kommentera här: