2018-06-26 Smarriga chokladkakor från Lidl...

Efter inköpet av chokladtryfflarna styrde jag stegen tillbaka till Kungsholmen och till Lidl på St Göransgatan via Kronobergsparken.
 
När det gäller inköp av chokladkakor som både är suveränt goda för en billig penning kan jag varmt rekommendera Lidl.
 
Lidl på St Göransgatan...
 
70 % mörk choklad är min favorit och mjölkchoklad Rulles...
 
Nu har vi choklad så det räcker ett tag hemma vid hemkomsten till Huay Yang, mums!
 
Det blev en härligt lång runda idag och med tanke på detta goda som ska inmudigas vartefter är det bra att förebygga med den dagliga motionen för att hålla kroppen i trim 😀
 
Jag önskar dig min bloggläsare en härlig tisdag och den varma goa sommarvädret är sakta men säkert tillbaka...
 
 
 

Kommentarer:

1 Anonym:

Gott med choklad. Skickar en hälsning från Torrox, Malaga här vi på semester i 10 dagar. Hyr ett hus på landet med pool. Vi njuter badar upptäcker o gör yoga. Önskar dej en finfin tisdag kväll. Kram Anette

Svar: Vad härligt det låter och ha det så mysigt där samt kram tillbaka 😁
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

2 Birgitta S:

Hej roligt att se att du varit på våran närmaste affär o vi köper också choklad där god o bra pris . Nu får du ha en bra resa hem o tänk vad glada alla 🐕 skall bli när du kommer hem.
Trevlig resa 😍 kram

Svar: Tack så mycket Birgitta och vad kul att jag varit så nära ert boende:-D Det ska bli roligt att komma hem igen till min Rulle samt mina vovvar och vänner där. Kram!
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

Kommentera här: