2018-02-28 Sista kvällen i februari fick vi i mysigt sällskap samt med fullmåne...

Denna sista kväll i februari fick vi glädjen och nöjet att tillbringa med goda fina vännerna Adam & Lena samt Jerry & Tina och vi började med en drink hos Adam & Lena med smarrigt tilltugg.
 
Vi åt sedan kvällsmat tillsammans på den lilla restaurangen mitt emot The Elefant (vid Chang Corner) och det var första gången Rulle och jag var där. Han som är kock där jobbade tidigare på The Elefant som kock men beslöt sig för att sluta där och skaffa en egen restaurang.
 
Utmärkt god mat till modesta priser på både maten och drycken. Jag testade Grönsaksmix med fisk och den var fantastiskt god och den här restaurangen kan jag varmt rekommendera. 
 
Vi fick på vägen till och från restaurangen njuta av fullmånen och den är himmelskt vacker att beskåda!
 
Stort TACK för en synnerligen trevlig kväll!
 
Vilken fin bild jag lyckades få på den vackra fullmånen med min Canon SX720 HS med 40 x optical zoom och det på fri hand...Gissa om jag är nöjd med min kamera :-D 

Kommentarer:

1 phiah:

Wow för en fin bild på månen, den är inte lätt att fota. Chef Aum lagar mycket god mat :P Aroy makmak.

Svar: Tack så mycket Phiah och nu har även vi upptäckt vilken god mat han lagar :-D Kram <3
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

2 Tiina:

Ja, wow vilken bild!! Den får du verkligen vara stolt över!

Svar: Tack så mycket Tiina och det är jag också! :-D
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

3 Maria:

Kul med ny restaurang och att ni gillade den. Fantastiskt fin bild på månen med! wow :) POK ÄE

Svar: Ja hjärtat den restaurangen ska vi besöka när du kommer hem till HY och tack för din respons på min målbild 😍 Pok äd
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

Kommentera här: