2018-05-13 När man får väntat besök men en oväntad överraskning...

...känns det extra roligt då positiva överraskningar alltid kryddar tillvaron och gör det goda livet ännu godare 😊
 
Härom kvällen fick vi ett väntat besök av våra fina goa vänner Annika och Göran och som en oväntad men glad överraskning hade de med sig ett paket av vårt favoritkaffe och det tackar vi allra hjärtligast för 😍.
 
Vi fick dessutom en mycket trevlig kväll med dem och det är alltid roligt att träffa och umgås med positiva glada goa vänner! 😀 
 
 
 
 
Denna sköna söndag kommer jag bara att ligga på latsidan och njuta av tillvaron precis som den är just nu i detta ögonblick!
 
Jag önskar dig min bloggläsare en härlig dag!
 
 

Kommentarer:

1 Birgitta S:

Trevligt o gott för förstår att Ni saknar kaffe vi svenskar är speciella med det ☕️ Nu får du o Rulle njuta här blev det en sen middag o kväll efter landet då vi inte fått i våran egen båt o ville njuta av bra väder så länge vi kunde ny vecka trevlig Måndag snart eller hur ? Må så gott kram

Svar: Tack så mycket Birgitta för din kommentar och det finns bryggkaffe här i byn men det är mycket dyrt och inte det bryggkaffe vi gillar bäst☺Ha det skönt i det vackra vädret och se till att det håller i sig tills jag kommer till Sverige och den tid jag är där 😎Kram ❤
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

Kommentera här: