2018-05-14 Trevlig och mysig lunch på Jor Jarn med vår områdespersonal från Chaba

Idag bjöd Rulle och jag vår duktiga och mysiga områdespersonal från Cha-ba, Ned, Nong och Kipp samt Äd, på lunch på Jor Jarn. De fick själva bestämma vilka olika rätter de ville att vi skulle äta tillsammans så beställningen hos Jor Jarn var klar redan i torsdags och därmed var det bara att sätta sig till och äta direkt när vi kom idag kl. 12.00.
 
Personalen på Cha-ba har fast lunchtid varje dag mellan kl. 12.00-13.00 så vi hade en hel timme på oss att äta och ha trevligt tillsammans. Rulle och jag tackade dem alla för att de gör ett bra jobb, är hjälpsamma samt är i övrigt trevliga att ha att göra med. Det är alltid roligt att visa vår uppskattning för de mår alla gott av och inte minst vi själva.
 
Det blev både fisk och kyckling i både soppa- och fast form, grönsaker och nötter samt ris förstås. Mycket gott och vällagad och det är alltid roligt att ta lite av varje bland rätterna samt testa något nytt.
 
Det som var extra roligt var att Kipp är nyanställd på Chaba och började på vårt område i torsdags förra veckan så det blev ett extra välkomnande och hoppas hon ska trivas hos oss på Lotus 1. 
 
Stort TACK till er alla för en gemytlig tillvaro!
 
Från vänster: Nong, Äd, Rulle, Kipp och Ned...
 
...och så fick även jag vara med på bild...

Kommentarer:

1 Anette :

Härliga bilder på er! Mitt motto i livet är, skadar jag någon annan så skadar jag mej själv, MEN om jag hjälper någon annan eller om jag ger något till någon annan så hjälper jag mej själv eller ger till mej själv...Allt kommer tillbaka till mej själv på ett eller annat sätt. Ha det finfint. Kram

Svar: Tack så mycket Anette för din kommentar och precis så är det 😊 Ha det finfint du också samt kram tillbaka ❤
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

2 Elisabet Lundqvist :

Ni är ju för gulliga allihopa 😊 / Elisabet

Svar: Tack så mycket Elisabet 😍😊
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

3 Gertrude%25252525252525252525252520Weinehall:

ni verkar vara mycket mera snäll med och rädd om er personal än på många andra ställen. Heder åt Er. Kram Gertrude

Svar: Tack så mycket Gertrude och godhet och vänlighet gagnar oss alla😍 Ned har städat vårt hus varje vecka sedan 2006 och henne är vi extra rädda om men det undantar inte de andra. Kram❤
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

4 Jerry:

Mycket mycket fint gjort av er

Svar: Tack så mycket Jerry ❤
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

5 Eva:

Jag älskar att beställa in flera rätter som alla kan ta ifrån, som en minibuffe. Men sen undrar jag om man ska förklara på ett visst sätt att man tex vill ha varsin ris men rätterna vid sidan om

Svar: Tack Eva för din kommentarer och beställer man in flera rätter som är ägnade åt hela sällskapet. Vill ni ha ris till så får man en bytta med ris som de beräknat ska räcka till er alla. Då får de som vill ha ris och de som inte vill ha slipper. Inga konstigheter med det☺
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

Kommentera här: