2018-05-23 Många aktiviteter blir det som mormor...

Dagen har bjudit på sol men något svalare temperatur än igår men det är otroligt skönt att få njuta av Stockholm under senvåren.
 
Det är full rulle hela dagen lång, hundpromenader med Tore, hämtning av Adam på dagis kl 15 och därefter blir det massor med utom- och inomhusaktiviteter med honom.
 
Fotbollsspel där han och jag växlar om som målvakt kontra skytt och både Adam och jag har mycket spring i benen samt energi till 1 000 😀
 
Solgula maskrosor hör vår och sommarsverige till...
 
Tore vilar i gröngräset... 
 
Bad i plaskdammen i lekparken...
 
En glad Adam som gillar vattenlekar...
 
 
 
 
 
Efter badet blir det vila i stora gungan... 
 
Adam vilar i stora gungan en stund innan fortsatta lekar i lekparken...
 
På sena eftermiddagen gick vi hem och efter en sådan här aktiv dag känner jag mig trött och mycket nöjd att få  softa resten av kvällen när Adam somnat efter kl. 20.00.
 
Stort TACK för att jag får vara med och njuta av alla trevligheter och mysiga stunder tillsammans med Fina Familjen😀😍 
 
Till dig min bloggläsare önskar jag en finfin onsdag!

Kommentera här: