2018-05-27 Skogs- och ängslångis i Kymlinge på morgonkvisten...

Denna vackra morgon tog vi alla en skogs- och ängslångis i Kymlinge/Kista/Sundbyberg innan frukost. Det var många år sedan som jag var här sist så det var roligt att återkomma då jag har många fina minnen härifrån.
 
Här har jag ridit på vår egen islandshäst Glaesir under många år samt gått med våra schäferhundar genom tiderna.
 
Det är inte mycket som förändrats naturmässigt utan det är lika vackert som jag kommer ihåg det. Både Glaesir och våra hundar finns nu i de sälla jaktmarkerna men alla fina upplevelser jag haft med dem lever kvar i mitt goda minne.
 
 
 
 
Härliga naturstigar...
 
 
Igelbäcken och i den här bäcken lever fisken Grönlingen...
 
Maskros och Midsommarblomster...
 
Äppelblommor...
 
Ett fint litet Rådjur håller koll på oss i det långa gräset...
 
Brandskadad stam...
 
Stort TACK min älskade Fina Familj för en mysig långis 😍
 

Kommentarer:

1 Elisabet Lundqvist :

Men va kul, jag har också haft häst och schäfer. Dom har också lämnat mig (-97 )men jag har så många härliga minnen 💖. / Elisabet

Svar: Tack så mycket Elisabet för din kommentar och visst är det härligt med goda minnen av våra kära djur❤
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

Kommentera här: