2018-11-11 Syn från vår akterbalkong, Sjöflygplan, segelbåtar etc.

Ljud från ett flygplan hörs och när jag tittar ut genom vårt panoramafönster kommer ett Sjöflygplan åkande på ytan...
 
 
 
 
...och så kommer det ett segelfartyg... 
 
 
Fint segelfartyg...
 
Kl.16.15 var det dags för eftermiddagens fyspass på gymmet och det blev ett hårt svettigt pass med cykling och armträning för min del. Härligt!😅
 
Kl. 18.00 var det dags att lämna Auckland och sträva vidare mot Bay of Island som vi kommer till i morgon bitti kl.08.00. Då blir det Tenderbåt igen in till land och den här gången håller vi vår prioriterade tid mellan kl 08.00-09.00.
 
Bye, bye Auckland och tack för den här gången!
 
Nu är det dags för kvällsmat på Coastal Kitchen och därefter softa resten av kvällen i mysiga sviten.
 
Stort TACK min älskade Rulle samt övriga inblandade för en härlig dag och till dig min bloggläsare hoppas jag du får en synnerligen trevlig lördag! 

Kommentarer:

1 Anette:

TACK för ALLA vackra bilder. Ha en finfin lördag. Kram

Svar: Tack så mycket Anette och detsamma samt kram 😍😁
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

Kommentera här: