2018-10-16 Jahopp då var det snart dags att lämna Huay Yang i en månad för nya spännande äventyr!

Nu är vi packade och klara inför den spännande resan som börjar från Huay Yang ikväll kl. 22.00 till Bangkok och Don Mueang Airport via transport från Huay Yang Travel.
 
Vårt plan till Singapore lyfter i morgon bitti kl 06.40 och vad som händer sedan kan du läsa via mitt tidigare blogginlägg 2018-10-12.😀
 
http://annikathailand.blogg.se/2018/october/2018-10-12-singapore-australien-och-nya-zeeland-here-we-come-soon.html
 
Under resans gång och vid tillgång till WiFi kan det eventuellt bli ett eller annat blogginlägg, åtminstone innan vi mönstrar på kryssningsfartyget Ovation of the Seas den 19 oktober. Därefter blir det knepigare för mig när det gäller all form av delgivning via Facebook, Messenger, Instagram etc.
 
Bara så ni vet och det kommer förmodligen kännas riktigt bra för min del att få koppla bort allt detta under 1 månad. 
 
Den som är intresserad av reserapporten i sin helhet får därmed ha tålamod att vänta tills den är klar efter hemkomsten till Huay Yang den 16 november 2018. 
 
Hjärtligt välkomna tillbaka då alla mina fina positiva bloggläsare!💗
 
 
Bildresultat för karta över singapore
 
Bildresultat för karta över Australien
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Titti/Umeå/Huay Yang.:

Önskar er en TREVLIG resa med bil-flyg-båt.
Det blir många spännande upplevelser är jag säker på.
Singapore och Australien har jag varit till men ej Nya Zeeland.
Kram Titti

Svar: Tack så mycket Titti och det ska bli mycket roligt och spännande😁 Kram😍
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

2 Leo:

Trevlig resa!

Svar: Tack så mycket Leo 😁
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

3 Anonym:

Önskar Dig en välförtjänt "semester" nu Annika....o hälsa mannen din 😍
Kram Marie o Pontus

Svar: Tack så mycket Pontus och Marie och hälsningen är framförd samt stor varm kram till er ifrån oss 😍😍
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

4 Anonym:

Ha en jättefin och spännande resa. Mina tankar går till er. Kram Anette

Svar: Tack så mycket Anette och stor varm kram tillbaka! :-D
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

5 Irene:

Ha en riktigt härlig resa, jag ser fram emot att få läsa om er resa och se alla bilder när ni kommit hem igen.

Irene

Svar: Tack så mycket Irene för det! :-D
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

6 Maria:

Önskar er en trevlig resa på er semester från er låååånga ledighet :)
Kram

Svar: Tack så mycket för det Maria och kram tillbaka 😁😍
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

7 Lotta:

Önskar er en underbar resa !

Svar: Tack så mycket Lotta 😀
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

Kommentera här: