2018-10-18 The Shoppes at Marina Bay Sands och på väg till bussen hem till Hotel Indigo...

Vi lämnade Garden of the Bay för att gå till busshållplatsen som har linje 10 som går till vårt hotell.
 
 
Häftig gångbro över floden som vi ska passera...
 
Marina Bay Sands underifrån igen...
 
Innan vi gick över gångbron passade vi på att gå in i köpcentret The Shoppes at Marina Bay Sands...
 
 
Fantastiskt färgspel...
 
 
 
Rulle mäter krafter med en av superheroserna...
 
Något för älskade barnbarnet Adam 😍 som gillar fina kläder...
 
Lite inköp av skönhetsprodukter för min del så jag håller mig "ung" i huden länge till😊 
 
Vi får väl se om det stämmer enligt den trevlige försäljaren Leros från Israel😀 Rapport kommer så småningom...
 
Vi fortsatte mot busshållplatsen...
 
 
Detta häftiga hotell syns över hela Singapore...Den vita byggnaden är ett Sciense museum..
 
 
 
Så var vi då framme vid busshållsplatsenoch det tog inte så lång stund innan vår buss 10 kom och körde oss hem till hotellet...
 
 
 
Efter några minuter var vi hemma på hotellet igen och vi är mycket nöjda med dagens sevärdheter och vi är otrogigt fascinerade av Singapore, denna vackra stad och land som tagit sig in i våra hjärtan rejält. 
 
I morgon är det sista dagen här i Singapore och vi mönstrar på vårt kryssningsfartyg Ovation of the Seas på eftermiddagen. Vi lämnar Singapore till sjöss kl. 20.30 och då blir det därmed bloggstopp för en tid framöver.
 
Stort TACK min älskade Rulle för en underbar dag med många härliga synintryck och upplevelser i detta fantastiska land!
 
 
 

Kommentarer:

1 Anonym:

Du hinner uppleva massor innan skeppet lämnar hamn
Och det är roligt att läsa. Ha det då bra och jag ser fram mot en längre skildring om ca en månad . Kram Gertrude ⛴❤

Svar: Ja tack det är sant Gertrude för vi har många timmar kvar här innan det är dags.😁 Roligt att du följt vår resa hittills och det kommer mera framöver😁 Stor varm kram till dig från mig 😍
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

2 Veronika:

Tack för härliga bilder. Önskar er en fortsatt skön resa.

Svar: Tack så mycket själv Veronika för din kommentar och hälsning 😁
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

3 Elisabet Lundqvist :

Kanske en liten semesterlägenhet i Singapore? 😃

Svar: Mmm det vore något det Elisabet men här är det mycket dyrt att bo och leva. 😁
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

4 Tiina:

Tack så jättemycket att vi fått följa med er på sightseeing i Singapore! Jätteroligt att se, verkar som en härlig stad, så rent o fint och mycket att uppleva! Önskar er en underbar kryssning nu, ända ner till Nya Zealand! kram, Tiina

Svar: Tack så mycket själv Tina och Singapore är vekligen värt ett eller flera besök😁 Kram😍
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

5 Lars Libén:

Jag tycker Du o din Rulle är fantastiska , ni har flyttat till Thailand ,Huay Yang, ni cyklar motionerar
håller i gång.Jag Lars läser din blogg i bland .Jag tycker du skriver väldigt kloka ord om livet. Hoppas ni får en fin kryssning till Nya Zeland.Häls. Lars

Svar: Oj tack så mycket för det Lars, både resehälsningen samt responsen på mitt bloggande och det gör mig mycket glad!
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

Kommentera här: