2019-02-09 Lycka = våra älskade barnbarn Adam och David...

Min fulla kärlek och mina tankar finns alltid hos min älskade Fina Familj och framför allt våra älskade barnbarn som kommer att föra vår släkt vidare. Jag saknar att hålla om dem båda fysiskt och leka med dem men jag kan inte få allt, så är det bara så jag är så tacksam för att telefonitekniken fungerar så jag kan få se och höra dem visuellt.  
 
Lille Adam har precis fyllt 5 år och är både frisk och stark samt superduktig på Lego och andra tekniska ihop-plock och mycket sportintresserad d.v.s, åka skridskor, åka skidor, cykla, spela fotboll, spela bandy, spela hockey etc etc. Bra att han ärvt det fysiska träningsintresset! 
Vilket litet charmtroll...
 
Att åka skidor är skoj och alla vi barn i början...
 
David är en dryg månad gammal och han har vuxit flera centimeter och gått upp flera kilo, så till och med BVC blev förvånade) och i naket tillstånd ser han ut som en liten mullig Buddha, men den nakenbilden får bara vi i familjen se😍
 
 
 
 
 
 
Stort TACK till min älskade Fina Familj för att ni finns och berikar mitt liv och mitt hjärta och tankar finns alltid hos er!
 
 
 

Kommentarer:

1 Anonym:

Underbara underbara bilder. Vilken lycka. Kram Anette

Svar: Tack så mycket Anette och kram tillbaka till dig från mig ❤
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

Kommentera här: