2019-02-11 Lite vacker strand- och havsvy fick jag i vart fall idag...

Efter invigningsceremonin med munkarna, se separat inlägg, cyklade jag ner till stranden via Sukta Resortvägen för att träffa "mina" vovvar Berta, Lillflickan, Siikhaau och Lord samt få en liten glimt av havet och stranden för dagen.
 
Kl. 15.30 var det dags för medicinsk massage av Nom så idag hann jag inte med någon strandpromenad.
 
Vovvarna blev i var fall glada att se mig och de fick en massa kärlek, lite torrfoder samt hundgotta innan jag cyklade hemåt igen.
 
Vovvarna såg lite snopna ut att det inte blev någon promenad vare sig för mig eller dem men de hade i vart fall fått  en lång gossestund med mig och lite i gott i magen så de nöjde sig med det. 
 
 
 
 
 
Bye, bye vovvarna, vi ses snart igen och till dig min bloggläsare önskar jag en mysig måndag, d.v.s den bästa starten på en ny fräsch vecka!

Kommentera här: