2019-02-19 Tisdag = Cykelträning till/från Ban Krud, 80,65 km och i morgon.....

Vår träningsvana trogen på tisdagar blev det återigen cykelträning till/från Ban Krud i strålande sol och lätta vindar.
 
Pigga och starka ben trampade på och det gick som en dans både till och från Ban Krud även om det var svettigt i värmen förstås. Det hör ju till och berör oss inte särskilt mycket annat än att se till att dricka mycket vatten.
 
Tjohej vad kul det är att cykelträna!
 
Bron över till Ban Krud...
 
Fina fiskebåtshamnen...
 
Min fina cykel... 
 
StålRulle
 
Dagens cykelträningstur till/från Ban Krud 80,65 km
 
Stort TACK min älskade Rulle för en som vanligt tuff och svettig cykelträning, som gör så gott för både kroppen och knoppen, och till dig min bloggläsare önskar jag en suveränt härlig tisdag!
 
I morgon förmiddag drar vi iväg på en liten tripp med goa fina vännerna Maria och Janne på våra respektive MC till Bansaithong Beach Resort i Bang Saphan Noi för en övernattning. Det är bara ca 9 mil dit och det ska bli skoj på hoj samt den resorten kan vi varmt rekommendera.   
 
Om du är nyfiken på hur det ser ut där kan du kolla i min blogg på kategori BANSAITHONG BEACH RESORT och bilder samt rapport om vår vistelse i morgon kommer via bloggen förstås... 
 

Kommentarer:

1 Anette:

BRA JOBB Annika och Rulle! Fina bilder. Ha en kul tur idag. Kram Anette

Svar: Tack så mycket Anette för det och må så gott samt kram tillbaka😊
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

Kommentera här: