2019-01-04 Gamla goa fina tiken Damm mår lite bättre idag...

Jag cyklade ner till Beach Club på Wat Samut tempelområde för att titta till gamla goa fina tiken Damm och hon mår bättre idag men ser mycket trött och sliten ut. (se gårdagens blogginlägg). 
 
Hon visade som vanligt glädje att se mig men rör sig stelt och vill helst ligga ner och vila. Hon tycker om att man smeker och gullar med henne, allra helst nu när hon behöver lite extra närhet och kärlek efter hennes tungtrauma. 
 
Jag frågade Am på Beach Club om Damm ätit i morse och det hade hon gjort så det känns bra.
 
Damm fick en seg hundgodis, som hallonsnöre, och den ville hon gärna ha och efter mycket pyssel hade hon tuggat i sig den.
 
Damm med sin hundgodis...
 
 
En liten trött och sliten Damm💗
 
Skönt att det inte blöder mer från tungan och att hon kan få i sig mat, det är det viktigaste även om hon inte är mager precis utan lite tvärtom😊.
 
Toppenbra att Am på Beach Club har koll och bryr sig om på henne så då känner jag mig lugn.
 
 

Kommentarer:

1 Elisabet Lundqvist :

Va skönt att se att hon är något piggare, kan det vara så att hon har epilepsi? / Elisabet

Svar: Tack så mycket Elisabet och det misstänker vi också samt vi får se vad som händer framöver med henne ❤
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

Kommentera här: