2019-01-09 En trevlig kväll med mysigt gäng på Mumsa!

Ikväll fick vi en synnerligen trevlig samvaro i fina goa vänners lag på Mumsa med både god mat och dryck, stort TACK kära vänner för det!
 
Härligt att börja med att ta en drink eller så på strandbaren till soft musik. Mumsa levererar en riktigt stor mysfaktor och det känns som jag vore på semester någon annanstans i Thailand fast det bara är några kilometer från Huay Yangs bykärna😀 
 
fr vänster: Christian, Frida, Jon Espen, Sissel, Rulle, Ann-Cathrine, Tuija och Kristoffer. Barnen Elliot och Aaron hade annat skoj för sig på stranden så de var inte med på bild...
 
...och så fick även jag vara med på bilden och Kom har tagit fotot med min kamera...
 
Mumsas mysiga strandbar...
 
Stort TACK till Tim med sin personal för en trevlig kväll! 

Kommentarer:

1 Anonym:

Åh vilka härliga bilder 💕💕💕💕
Kram Susanne o4

Svar: Tack så mycket Susanne och kram tillbaka! <3
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

2 Elisabet Lundqvist :

Åh, jag längtar så tills vi kommer dit, vet du om det finns mopeder där att hyra eller om dom kan hjälpa till med det ? ☺/ Elisabet

Svar: Tack Elisabet och jag förstår att ni längtar dit. Jag vet inte om Mumsa hyr ut MC scooter minst 125 cc (finns inga mopeder i Thailand) men det kan de säkert ordna. Kolla med Tim via mejl är mitt tips. 😍
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

3 Ina:

Hej Annika och tack för (som vanligt) en mycket bra blogg med mycket bra info om byn! Ska troligtvis ner till byn i januari och undrar vart detta mysiga ställe (Mumsa) ligger? Ska ev bo vd Vanravi huset! Önskar Er en fin helg i paradiset!
// Ina

Svar: Hej Ina och tack så mycket för att du både läser och uppskattar min blogg 😍 Mumsa ligger en bit söderut efter Orchid 6 området. Följ betongvägen förbi Surin Beach och när du kommer fram till en bred asfaltväg tar du vänster in på en grusväg. Mumsa har skyltar efter vägen. Välkommen till HY och trevlig resa samt trevlig helg 😃
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

4 Ina:

Ok...är det det stället som hette ”God morning” förut? Va där isf -12!

Svar: Ja Ina Mumsa hette Good morning tidigare.
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

Kommentera här: