2019-03-10 Ljuvliga dagar och mysiga kvällar i vårt paradis...

Det är underbart att vakna upp på morgonkvisten och titta ut över vår vackra trädgård, solen skiner från en klarblå himmel och lyssna till fåglarnas kvitter och alla andra ljud som hör till. 
 
Sedan veta att dagen kommer bli precis så som jag gör den till och jag bestämmer själv vad jag ska göra och inte göra. Det är frihet det och en sådan känsla är obeskrivligt skön.
 
Igår kväll fick vi en synnerligen trevlig kväll med våra goa fina vänner Annica och Dan som vi avlutade på The Garden Restaurant så stort TACK för det!
 
Jag är så tacksam och glad över att ha så många goa fina goa vänner här i Huay Yang som ger mig så mycket god och närande energi som sitter i länge, länge. 
 
Högsäsongen börjar närma sig sitt slut och de flesta långliggarna börjar resa hem till Skandinavien så i slutet på april är det mest bara vi här i byn som bor här permanent. Lugnet lägger sig över Huay Yang och det blir verkligen märkbart, framför allt för de affärsidkare som finns i byn.
 
Livet går sin gilla gång och min älskade Rulle och jag njuter vidare av vårt fantastiska liv här i Thailand.
 
Underbar vy att vakna till...
 
Nu måste jag hasta iväg och göra min insats för Huay Yang Dog & Cat Rescue som ska ha sitt kastreringsprojekt på Wat Samut. Inlägg om detta kommer senare....
 
Må så gott och välkommen tillbaka till min blogg senare, om du har lust förstås.

Kommentarer:

1 Annica:

Tack själva för en trevlig kväll!

Svar: Tack Annica och Dan😍😍
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

2 Elisabet Lundqvist :

Låter härligt med lite lugnare period, hoppas du och rulle inte har farit till Malaysia när vi kommer till huay yang, jag tänkte tacka dig personligen för din fantastiska blogg 😊 / Elisabet

Svar: Tack så mycket Elisabet för det och vi åker den 6 april och blir borta ca 2 veckor. När kommer ni till HY och hur länge stannar ni?😍
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

3 Elisabet Lundqvist :

Vi kommer den 20 april och åker till phuket den 25 april 😊 / Elisabet

Svar: Tack Elisabet då hoppas jag vi hinner träffas innan ni lämnar HY 😍
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

Kommentera här: