2020-01-18 Lite mysigt trädgårdspyssel och skön musik...

Har man hus och trädgård finns det alltid något att göra, om man nu vill ta hand om sitt hus och trädgård förstås, och nu är det bara 1 månad kvar här i Huay Yang för oss så jag passar på att fortsätta njuta av trädgårdsarbetet under den tid vi har kvar här.
 
Så vackert!
 
En sprödhet som naturen själv har skapat...
 
 
 
 
Efter trädgårdspysslet kändes det skönt att sitta på altanen och lyssna på skön musik  samt njuta av allt det arbete som jag lagt ner på vår trädgård tillsammans med vår områdespersonal.
 
Här ber jag att få presentera en av mina favoritlåtar...
 
 
Stort TACK för att jag får ha det så här bra och leva mitt liv precis som jag vill ha det, jag är oerhört tacksam för det då det inte är alla förunnat.
 
Till dig min bloggläsare önskar jag en fantastisk lördag och njut av livet så mycket du bara kan och förmår då livet är kort så det gäller att suga ut så mycket vi kan av det goda i livet.

Kommentarer:

1 Elisabet Lundqvist :

Fantastiska färger 😊/ Elisabet

Svar: Tack så mycket Elisabet och naturen är fantastisk❤
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

2 Tiina:

Då var vi tillbaka i Sverige efter underbara veckor i Thailand och HY...Tiden gick alltför fort! Det är verkligen paradiset på jorden!! Tänkte på en sak, skulle du kunna göra lite reklam för alla fina bikinis o baddräkter som Pop Shop har i byn? De har verkligen många olika modeller och storlekar, alla hittar nog något som passar! Kram, Tiina

Svar: Tack så mycket Tiina för din kommentar och roligt att ni trivdes så bra här i HY. Jag har tidigare gjort flera reklaminslag för bikinisarna på Pop Shop och som du själv då reagerade positivt på. Det har du säkert glömt 😁 Kram 😍
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

3 Anonym:

Ja..då har jag glömt, sorry! Jag hittade flera par där, för mig, syrran och hennes svärdotter....Synd bara att de inte tar kortbetalning, som Si Shop gör. Jag tror det kunde ge dom flera kunder, om de tog kort... Kram, Tiina

Svar: Mmm Tiina minnet är kort ibland. De har säkert sina skäl på Pop Shop att inte ta kort. Det kan också bli dyrare för kunden än att betala kontant i vissa avseenden 😊 Kram 😍
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

Kommentera här: