2021-10-20 Äntligen dags för fysträning på SATS...

I morse vaknade jag pigg som en mört och förkylningsviruset hade äntligen gett med sig och jag kände mig äntligen frisk och kry efter 3 veckors snorande och gjort min stackars kropp i olag.
 
Att fysträna idag kändes som ett bra val men jag beslöt att börja lite lugnt för att inte sätta igång med en rivstart så det blev ingen tuff konditionsträning utan endast lätt styrketräning av hela kroppen från topp till tå.
 
Det var underbart att vara tillbaka på banan igen och känna att allt fungerade med kroppen som det skulle!
 
Är man van att träna och vet att kroppen mår bra av det känns det segt när det inte funkar pga av att nödvändig vila i samband med förkylningsvirus eller andra krämpor sätter stopp även om det dessbättre är temporärt. 
 
Puh, nu är det i vart fall över för denna gång och kroppen kommer att fungera som den ska igen fysiskt sakta men säkert.
 
SATS i Kista Galleria
 
Idag jobbar Laura i receptionen och personalen är alltid trevlig och välkomnande här på SATS i Kista Galleria .
 
 
 
Stort TACK min kära kropp för ett härligt träningspass!
 

Kommentera här: