2021-09-23 Nu är vi framme vid fina stugan i Lindvallen...

Resan från Stockholm och hit efter ca 40 mil gick hur bra som helst och vi var framme kl. 15 vid den av Fina Familjen hyrda stugan för min skull och den ligger på en sluttning nära skidbacken. Här ska vi bo och vara tillsammans till söndag och det ska bli jättemysigt!
 
Vår stuga med 6 sovrum inklusive ett loft
 
Loftet tyckte Adam och David var roligt att besöka...
 
 
Allrummet och vi bor alla här på det nedre planet där det finns allrum, kök och 3 sovrum och 2 toa/badrum.
 
Vy från Rulles och mitt sovrum
 
Vy från allrummet
 
Omväxlande sol och regn samt uppehållsväder
 
Vi tog en kort promenad för att se oss om i närheten av huset där det bl.a är en skidbacke vintertid...
 
Här har toppen på Idegranen gått av...
 
Daniel tog en bild på mig
 
 
Vackra vyer att beskåda här uppifrån
 
 
 
 
Ett liten bäck porlar i närheten av vårt hus...
 
Här löper linbanan...
 
 
Här ska vi bo i några dagar, 5 vuxna och 2 barn och Tore 
 
Stort TACK till min älskade Fina Familj för denna fina present att få vara tillsammans så nära med er alla under dessa 4 dagar och det ska bli så roligt och mysigt!
 
Till dig min bloggläsare önskar jag en finfin torsdagskväll. 

Kommentera här: