2022-12-02 Äntligen fredag och då vankas det SEMLA!

Idag har det varit grått väder och regn till och från hela dagen samt några få plusgrader men vad gör det när man kan vara inomhus och bland annat njuta av en smarrig SEMLA!
 
Vare sig Rulle eller jag har några som helst problem med att tjuvstarta med att mumsa på semlor redan nu för det är sååå gott
 
Livet har alltid något gott att bjuda på och det är vi tacksamma för! Trevlig fredag samt helg önskar jag er alla mina bloggläsare!
 
Semla från ICA Kvantum i Kista Galleria...

Kommentarer:

1 sandra ledin:

Men va gott!!! Jag va så nöjd med mina lussekatter idag men nu blev jag riktigt sugen på en semla. Heheheh!!!

Ha en riktigt fin helg!!!

Svar: Lussekatter är också gott Sandra. Önskar dig också en fin kväll!
Annika i Stockholm Sverige

Kommentera här: