2022-11-26 Gråväder ute och varmt mys inne...

I morgon är det Första Advent och vi har riggat för det och plötsligt infann sig till och med en lätt julkänsla. Jag gillar den här årstiden när det är grått ute och mörknar tidigt på eftermiddagen att tända ljus, både levande och batteridrivna samt adventsstjärnorna som vi har i våra fönster. Det lyser upp tillvaron extra mycket.
 
Idag var det både grått lite råkallt och mycket fuktmättat luft ute samt en temperatur på ca +5 C under dagen och så jag skippade promenaden idag annat än en sväng inomhus i Kista Galleria för att uträtta några ärenden. Det räckte för idag så jag nöjer mig med det.😊
 
Inför Första Advent i morgon...
Gråväder
 
Stort TACK för att vi har ett mysigt ombonat hem att bo och leva i då det inte är alla förunnat och till dig min bloggläsare önskar jag en skojig lördag!
 
 
 
 

Kommentera här: