2017-08-15 Sugen att köpa hus vid havet i närheten av Tap Saké?

I samband med min cykelträningstur från Ban Krud stannade jag till vid det större husprojekt som är på gång strax norr om Tap Sake Beach.
 
Det är två byggprojekt på gång och två separata entreprenörer, så vitt jag förstod, och den jag besökte via säljkontoret, Euro Sun Sea Sand, ska bygga 25 hus precis på andra sidan den lilla strandvägen mot havet. 
 
Jag fick lite information om byggprojektet av den trevliga tillmötesgående personalen på säljkontoret varav en ung kvinna kunde prata lite engelska så är du sugen eller vill veta mer är det bara att kontakta dem. 
 
Se nedan länk:
 
http://eurosunseasand.com/
 
 
 
Precis på andra sidan om den lilla strandvägen till vänster i bild ska de 25 husen i 3 olika storlekar byggas upp...
 
Säljkontoret för Euro Sun Sea Sand...
 
Så här kommer husområdet att se ut när det är färdigt...
 
Bygget av de 25 husen har startat...
 
Det område som ligger ovan det område som har 25 hus ska det byggas 200 hus och det ska se ut som det framgår av bilden. Vilket byggföretag eller entreprenör som ska bygga det känner jag inte till. 
 
En bro ska förbinda de olika husområdena.
 
 
Den minsta hustypen... 
 
Näst största hustypen...
 
Största hustypen...
 
Ett exempel på inredningen....
 
 
Tack för ett givande besök!