2018-04-09 Nu har min lätta smarta cykelväska äntligen kommit till min Giant...

Idag fick jag min cykelväska levererad till vårt hus och den ska jag ha till min Giant träningscykel. Väskan är lätt och rymmer mina regnkläder, skoskydd, extra slang, verktyg, smartphone och kamera samt plånbok d v s allt jag behöver ha med mig på min cykelträning.
 
Väskan är dessutom vattentät då det medföljde en regnskydd som man trär på väskan vid behov. I locket på väskan finns ett rymligt nätfack med dragkedja och där får regnkläderna, skoskydden och regnskyddet ligga tills de behövs. Superpraktiskt!
 
Vill jag ta loss väskan för att ta den med mig om jag lämnar cykeln gör jag det lätt genom att lossa kardborrebanden på ställningen och håller den sedan med bärremmen.
 
I morgon blir det cykelträning ca 6-7 mil och då får jag möjlighet att testa den 😀
 
Min nya lätta smarta cykelväska.... 

Kommentarer:

1 Elisabet.b.lundqvist:

Superfint ☺

Svar: Tack Elisabet 😀
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

2 Elisabet Lundqvist :

Snyggt 😊

Svar: Tack Elisabet😊
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

3 phiah:

Schuffig den ser ut och monteringen likaså. Nu undrar jag om den hoppar/gungar vid ojämnt vägunderlag. Väntar på testresultat :D Kram

Svar: Tack Phiah det ska jag testa idag :-D Kram <3
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

4 Maria:

Snygg väska o bra att alla dina pryttlar får plats där 😁 pok äe

Svar: Tack så mycket hjärtat och den är toppenbra dessutom har jag nu erfarit på cykelträningen idag. Pok äd
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

Kommentera här: