2018-04-14 Vi har fått nya områdesarmaturer och så blev det lite trädgårdspyssel...

Idag är det lördag och då tycker jag att våra växter i trädgården också kan få lite extra gott att mumsa på så jag bjöd dem alla på några nävar med kogödsel. Det är mumma för växterna så det får de ca varannan månad och det gör så att våra växter mår bra och frodas.
 
Vi har även fått nya armaturer på vårt område och de är både snygga och av bra kvalité. De gamla har tjänat ut med råge sp det var bra att de byttes ut till nya fräscha 😀
 
Nya armaturer på vårt område...
 
 
Jag önskar dig en finfin lördag!  
 
 

Kommentarer:

1 Elisabet Lundqvist:

Superfina, det verkar så snyggt och välskött hos er.
Tiken svartvits glädje på stranden gör att man önskar att man var där och delade den. Så söt.Vad tycker du är bättre att ta sig mellan Bangkok och huay yang, buss eller tåg ?
Ha det bra / Elisabet

Svar: Tack så mycket Elisabet och Svartvit är ett riktigt litet yrväder bara hon vågar visa det😍Vi åker buss från HY till BKK om vi ska besöka BKK och hem till HY igen. Ska vi flyga tar vi biltransport. Vi har aldrig tagit tåget men för en del fungerar det. Ha det så bra du också 😊
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

2 Carina Riddargård:

Hej
Jag och min sambo Hasse har hyrt ett hus i Huay Yang i maj, läser din blogg med glädje, tycker det ska bli så roligt att komma dit. Förstår att det är ganska lugnt där i maj.
Har en fråga hur är det med maneter i havet?
Hur som helst så ser vi fram emot vår resa mycket.
Med vänlig hälsning,
Carina

Svar: Hej Carina och välkomna till Huay Yang samt tack för responsen på min blogg 😍 I maj är det varmt samt lugnt och skönt här med breda fina stränder. I detta tropiska hav finns det alltid fler eller färre maneter men de är lättare att se när vattnet är lugnare så här års. Åtminstone de stora och en del bränns andra inte. Förstår att ni ser fram emot att komma hit😊😎😁
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

Kommentera här: