2018-08-10 Dagens härliga cykelträningspass till/från Prachuap Khiri Khan via Dan Singh Khon, 7,8 mil...

Idag var det en sådan där fantastisk dag när cykelträningspasset gick extra bra och dessutom slog jag mitt hastighetsrekord och nådde upp till 46,2 km/timme när vi körde intervallträningen. Det är jag stolt över och det gick överlag riktigt bra och snabbare trots motvind många sträckor.😀
 
Vi hade dessutom ett perfekt väder, mulet med lite solglimtar men INGET REGN så vädergudarna var snälla mot oss idag. Härligt att ställa in en torr och ren cykel i förrådet för omväxlings skull😊 
 
Att även komma hem från ett tufft men härligt cykelträningspass till ett nystädat hus av Ned är underbart och vilket lyxigt liv vi lever!
 
Jag och Rulle efter att även jag fixade 2 km backen lätt som en dans dagen till ära 😀
 
Fantastiskt fina cykelvägar i vacker natur...
 
Här skådar vi två Kohägrar som sitter i palmen istället för på kossorna som går och betar fritt där nedanför...
 
Kohäger utan ko... 
 
Skönt att pausa lite efter intervallträningen mot Ban Thong Khlet...
 
 Mineralvatten- samt energipåfyllning på 7 Eleven strax norr om PKK centrum..
 
Härligt utsikt under tiden som vi hade energipåfyllningspausen på 7 Eleven
 
78,12 km blev det idag totalt
 
Stort TACK min älskade Rulle samt vädergudarna för ett tufft men härligt cykelträningspass 😍
 
Till dig min bloggläsare önskar jag en mysig fredag samt helg och det enda jag ber dig om, ha kul!

Kommentarer:

1 Anette:

BRA JOBB Annika och Rulle!! Grattis till hastighetsrekord 46,2 km/timme. Önskar er en fin helg. Det tänker vi ha!
Kram

Svar: Tack så mycket Anette och ha en mysig helg ni också samt kram tillbaka 😊😍
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

2 Anonym:

Ni är ju grymma. Kram till Er bägge Gertrude
Jo förresten ha en skön helg

Svar: Tack så mycket Gertrude och tack det samma samt kram tillbaka 😍
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

3 Maria:

Härlig tur ni haft och vad snygg pappas nya tröja är 😊pok äe

Svar: Tack så mycket hjärtat och nu syns pappa också väl på vägen 😊😍 Pok äd
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

4 Anonym:

Trevlig helg själv annika 🙂 / Anki Sandin

Svar: Tack så mycket Anki 😁
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

Kommentera här: