2018-11-08 Lite konst från fina båtens inredning...

Det finns en hel del smakfulla konstverk och installationer av olika slag på båten och en del av det har jag tidigare visat i bloggen...
 
Den här söta Pandan gillar jag både från framsidan och baksidan av huvudet samt nacken med den goa mjuka pälsen som jag skulle vilja borra in mitt ansikte i...
 
En söt Panda med sina kloka förnöjda ögon...
 
...och den här nacken skulle jag vilja borra in mitt ansikte i och gosa med Pandan...
 
Jag gillar också den här digitala "tavlan" på vårt deck som är riktigt häftig tycker jag... 
 
 
Nu är klockan 21.48 och vi håller på att kasta loss från bryggan i Wellington för fortsatt kryssning kl 22.00 norrut på Nya Zeeland, se dagens tidigare blogginlägg 😀 

Kommentarer:

1 Birgitta S :

Tack för x antal intressanta inlägg. Vad mkt du o R får se o uppleva. Må så gott 😍🐕

Svar: Tack så mycket Birgitta för det och må så gott du också samt kram 😍😁
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

Kommentera här: