2018-09-29 Dags för hårfint hos bästa Jim på Jim Salon...

Efter punkafixandet av Samran stannade jag till hos Jim på Jim Salon för att kolla om hon hade tid att fixa mitt hår just precis då. Det hade hon för nästa kunder skulle komma först kl 14.00 och klockan var bara 12.30 så vi hade god tid på oss.
 
Skönt att få det gjort och jag är lika nöjd varje gång som jag varit hos Jim!😁
 
Duktiga Jim på Jim Salon på Mellanvägen
 
Att Jim gillar färgen lila är lätt att förstå 😀
 
Jim har börjat sälja lite kläder också för den som känner för ett klädköp i samband med hår- eller nagelfixandet...
 
Stort TACK till duktiga Jim för hjälpen att fixa mitt hår och plötsligt känner jag mig som 10 år yngre minst när de där grå som har en tendens att poppa upp från hårbotten. För min del känns det inte som dags för dem än när fåfängan gör sitt till 😊
 
Till dig min bloggläsare önskar jag en mysig lördag och det enda jag ber dig om, ha kul för livet är kort!

Kommentera här: