2019-04-28 Restaurang Patty Bank levererar både god mat och mysig kvällsstämning

Ikväll fick Rulle och jag en mysig kväll på restaurang Patty Bank och under tiden som vi väntade på att bli serverade den smarriga rätten Barracudafilé med potatismos och råkostsallad njöt vi av det vackra skymningsljuset.
 
Så gott var det och de ljumma vindarna från havet svalkade ner oss något så vilken härlig kväll vi fick!
 
Vy från salan på Patty Bank...
 
 
 
 
Efter en kort tid blev det kolmörkt och lanternorna på fiskebåtarna ute till havs blinkade åt oss både rött och grönt.
 
Stort TACK min älskade Rulle och Patty Bank för en mysig kväll!
 
Till dig min bloggläsare önskar jag en synnerligen skön söndag!
 
 

Kommentarer:

1 Anonym:

Hej, jag skulle gärna se bilder på all god mat ni äter, och på alla härliga frukter. Hälsningar Liselott

Svar: Hej Liselott och ibland delger jag bilder på både vissa specifika rätter samt även frukt. Vi äter god mat och en massa frukt varje dag och att ta bilder på det får räcka med det jag specifikt väljer ut. 😋
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

Kommentera här: