2019-08-04 Marias sista strandlångis för den här gången hemma i Huay Yang...

Vädret är fortfarande ostadigt och blandar mulet med regnskurar då och då men det är ju inte så konstigt då det faktiskt är regnperiod nu.
 
Eftersom det är Marias sista dag för den här gången här hemma i Huay Yang beslöt vi att ta en strandlångis och även Rulle hängde på och vi fick en lång skön strandlångis bort till klippgränsen där vi väder tillbaka hemåt igen.
 
Mina älskade Maria och Rulle...
 
Huay Yang Beach...
 
Huay Yang Beach
 
Här på stranden låg en Kägelsnäcka och lurade och den ska man hålla sig borta ifrån för sin egen säkerhet då den kan vara farlig.
 
En sorts Käkelsnäcka
 
Här kan du läsa om den om du vill:
 
 
Jag och Maria och Rulle har tagit bilden på oss...
 
Vid nationalparken kom Enöga, Coffee samt Fino springande för att hälsa på oss och de hängde med oss på promenaden.
 
Fina goa snälla Enöga...
 
 
Ett gäng med vackra musselsnäckor...
 
Rulle och jag på väg hemåt (Maria har tagit bilden)
 
Stort TACK mina älskade Maria och Rulle samt våra fyrfota goa fina vänner för en mysig strandlångis!
 
Till dig min bloggläsare önskar jag en skön söndag var du än befinner dig i världen😀.

Kommentarer:

1 Anonym:

Tack för underbara bilder. Oj har det redan gått 1 månad och Maria ska åka hem? Önskar Maria en fin resa hem när det är och er en finfin dag. Kram Anette

Svar: Tack så mycket själv Anette för din respons samt hälsningen till Maria. Tiden går alldeles för fort när vi är med våra nära och kära 😍 Kram ❤
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

Kommentera här: