2019-12-09 ...och så var det återigen dags för den smärtsamt sköna Medicinska massagen...

Kl 15.00 var det återigen dags för den smärtsamt sköna Medicinska helkroppsmassagen i 2 timmar av Si på Huay Yang Massage på Mellanvägen mitt emot Ranchen.
 
Till en början kändes det hyfsat bra med Si´s tryckande och klämmande på mina fötter och framsidan på mina underben. När hon däremot kommer där med sina starka tummar och trycker och knådar på varenda enskild muskel, som det finns massor av i hela benet från höften och neråt, då känns det mindre skönt men det gör nytta då det känns så mycket bättre efteråt. Puh! 
 
Här gäller det att försöka slappna av och tänka på annat helt enkelt fast så enkelt är det inte om jag ska vara ärlig.
 
Hon är duktig Si och enligt en kvinnlig kund före mig som nästan stapplade ut från massagerummet är Fon ännu starkare i sina nypor 😱
 
Under min massage var det ytterligare 2 som fick massage under 2 timmar av Nong och Fon så de hade fullt upp alla tre.
 
3 duktiga massöser, Si och Fon samt Nom...
 
...och här ville Fon ta kort på mig tillsammans med Nom och Si...
 
Stort TACK för dessa 2 välgörande massagetimmar! 
 
 
 

Kommentarer:

1 Christina:

Ja de är verkligen duktiga! Jag har testat Nom och Si och är mycket nöjd. Jan har även testat Fon och är oxå nöjd. Härligt att kunna få så bra massage!

Svar: Ja visst är de Christina och vilken tur vi har som har dem att tillgå 😍
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

Kommentera här: