Kommentarer:

1 Elisabet Lundqvist :

Åh, det är så skönt/ont med massage 😊/ Elisabet

Svar: Mmmm verkligen Elisabet 😊
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

2 Cecilia:

Jag och min sambo ska åka till Huay Yang i november så jag har gått igenom din blogg och det är jätteroligt att få veta lite mer om stället och se dina fina bilder och filmer innan vi kommer dit. Jag undrar bara vilket massageställe du går till (kan de komma hem till en?) och vad kostar en timmes massage? Och finns Tuxedo tailor kvar?

Svar: Tack Cecilia för din kommentar samt respons på min blogg 😊 Välkomna till Huay Yang och jag går till Nom som utför medicinsk massage och håller till på Huay Yang Travel. 1 timme kostar 300 baht och det gör det på de flesta massageställerna här i byn som lägst. Det är sällsynt att de kommer hem till en under högsäsong och det då många ställen att välja på. Tuxedo tailor är här under högsäsong då ni kommer. I annat fall kommer han hit om ni vill så. Trevlig resa 😁
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

Kommentera här: